Este un fapt cunoscut ca rampa de lansare pentru un brand se construieste din identitate vizuala, procesul complex, care implica informatii despre produs, studii si strategii.
Cand iei decizia de a crea identitate vizuala pentru produsul tau, te gandesti, in primul rand, la un nume relevant. Sfatul nostru este sa consideri fiecare pas al dezvoltarii identitatii ca fiind la fel de important. Numai astfel se poate crea conceptul unitar, care sa obtina efectul scontat de la public.
Identitate vizuala inseamna nume, logo, slogan si declaratie de principii, care serveste, pe viitor, drept ghid pentru mentinerea coerentei brandului. Pentru ca afacerea ta sa castige notorietate pe piata si un avantaj in fata competitorilor, ai nevoie de indrumare profesionala si de explicatii; un brand veritabil nu trebuie sa fie introdus pe piata, in fata publicului, fara o sigla care vorbeste de la sine despre produs si fara un slogan sonor, memorabil.
In plus fata de aceste procese, este creat si un manual de identitate in care vor fi incluse toate detaliile legate de grafica si concept, ce trebuie respectate, pe viitor, in orice situatie s-ar afla brandul si indiferent de canalele de comunicare utilizate.
Daca te afli in situatia de a dezvolta identitate vizuala pentru un brand, nu ezita sa iei in calcul experienta si disponibilitatea noastra in a promova companii. Contacteaza-ne! Suntem pregatiti sa oferim servicii de creatie si solutii de comunicare pentru a determina personalitatea unui brand si pentru a-i crea o imagine desavarsita.