Category Archives: Stiri
4 motive pentru care sa iti regandesti identitatea vizuala
Este timpul sa te faci remarcat! Acum, important este nu doar cine face primul pas, ci cum il face, in ce peisaj si sub ce conditii. Mai precis, cine cu ce se lanseaza si cum arata.
4 motive pentru care sa iti regandesti imaginea:
1.Fa un pas in fata! Competitia de pe piata nu este deloc prietenoasa cu brandul tau. Solutia este sa iti surprinzi publicul tinta si competitorii cu imaginea noua si relevanta a companiei tale. Nu uita ca imaginea face diferenta!
2.Comunica fluent! Cu cat imaginea companiei tale este mai inchegata, cu atat mesajul catre public este mai precis si obiectivele de marketing sunt atinse. Vanzarile fac casa buna cu identitatea companiei tale.
3.Repetitia inca este mama invataturii! Solutia pentru memorarea eficienta a brandului este insasi comunicarea constanta. O imagine coerenta va determina intotdeauna notorietate care, la randul sau va implica vanzarile favorabile.
4.Mai intai identitatea, apoi beneficiile! Profitul companiei depinde indirect de imaginea si frecventa comunicarii. Rabdarea intr-o afacere se traduce prin stabilirea prioritatilor. Fiecare pas pe care il faci in numele companiei tale depinde de actiuni colaterale: nu este suficient daca produsul este unul bun, ci trebuie prezentat publicului intr-o maniera originala si coerenta.
Identitatea de companie este un proces complex, fara indoiala benefic datorita eforturilor concentrate care aspira la unicitatea si verticalitatea companiei. Mai exact, identitatea este purtatorul de cuvant al companiei si ofera un atu fata de competitori. Nu e de mirare ca profitul companiei depinde atat de imaginea promovata, cat si de perceptiile publicului.
Identitatea de companie evolueaza in functie de reperele care raspund de unicitatea si notorietatea mesajului transmis, tinand cont de valorile si principiile companiei.
Te preocupa identitatea companiei tale? Acum este momentul ideal sa ii regandesti imaginea si pozitionarea! Propulseaza-ti brandul! De la logo design la slogan, trecand prin carti de vizita, foi cu antet, plicuri personalizate si finalizand cu productia de materiale, Bridge Concept se ocupa de orice detaliu relevant pentru compania ta.
Nu ezita sa afli mai multe despre identitatea de companie si instrumentele ei! Acceseaza www.bridgeconcept.ro si poti sa rasfoiesti portofoliul cu identitati eficiente si sa afli datele noastre de contact. Suntem mereu pregatiti sa dezvoltam identitati de companie si sa propulsam brandurile pe internet.
Echipa Bridge Concept
Cum se fac site-urile la 100 – 200 euro
Cum se fac site-urile la 100 – 200 euro
Se ia un template (un sablon de site), se schimba pozele, culoarea fundalului si logo-ul, se introduce textul clientului pe fiecare pagina si se ofera impreuna cu factura. Numarul de euro de pe ea difera de la caz la caz, insa un lucru este sigur: niciodata mai mult de o mie.
Dupa ce e gata, clientul ramane cu un site care seamana izbitor de mult cu cel al competitiei. Va afla mai apoi ca trebuie sa-l optimizeze si sa-l promoveze in mod constant si ca, desi face asta, targetul nu e deloc impresionat de eforturile sale. Nici in prima luna, nici dupa urmatoarele cinci. Asa ca se decide sa investeasca din nou si sa-si faca un alt site, ceva mai scump si cu mai multe rezultate.
De ce a pagubit scumpul
Pentru ca s-a uitat doar la pret, nu si la calitate. Iar cand vine vorba de imaginea brandului tau, nu este cazul sa faci economii, dand cat mai putin pe un web site. Cel mai bine este sa cauti mai multe oferte si sa vezi ce agentie iti ofera cea mai buna combinatie calitate-pret. Asta te va scuti si de neplacerea esecului si de costurile aferente intretinerii unui site ineficient.
Unde gaseste un brand site-ul perfect pentru el
Nu intr-o insiruire de site-uri, si nici in rubrica de matrimoniale. Pentru a reflecta cat mai bine personalitatea brandului si pentru a satisface cat mai bine nevoile acestuia de comunicare online, un site trebuie sa faca mai mult decat sa existe.
Atat conceptul site-ului, cat si realizarea sa prin web design, text si structura trebuie sa se muleze perfect pe imaginea brandului. Iar cum fiecare brand este diferit, asta inseamna ca site-ul perfect este cel personalizat inca de la inceput brandului. In plus, site-urile personalizate au programarea facuta special pentru ele, iar optimizarea si promovarea le ajuta mereu sa iasa in fata pe motoarele de cautare.
Vreau sa aflu mai multe
In cazul acesta, intra pe www.creatieweb.ro ca sa vezi avantajele si dezavantajele tuturor tipurilor de site-uri. Iar apoi intra si pe www.bridgeconcept.ro sa vezi o expozitie de site-uri eficiente si datele noastre de contact. Ne-ar face placere sa-ti ajutam brandul pe internet.