Category Archives: Mass Media

Black Friday

Black FridayBLACK-FRIDAY-mail

Numele (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Adresa de email

Ce tip de site doriti?

Daca aveti deja un site va rugam introduceti adresa catre site

Ce va doriti pentru site-ul dumneavoastra?

Doriti realizarea integrala sau doar design?l (obligatoriu)

Mesaj

Cod de securitate: captcha
Introduceti codul de securitate alaturat:

4 motive pentru care sa iti regandesti identitatea vizuala

Este timpul sa te faci remarcat! Acum, important este nu doar cine face primul pas, ci cum il face, in ce peisaj si sub ce conditii. Mai precis, cine cu ce se lanseaza si cum arata.

4 motive pentru care sa iti regandesti imaginea:
1.Fa un pas in fata! Competitia de pe piata nu este deloc prietenoasa cu brandul tau. Solutia este sa iti surprinzi publicul tinta si competitorii cu imaginea noua si relevanta a companiei tale. Nu uita ca imaginea face diferenta!
2.Comunica fluent! Cu cat imaginea companiei tale este mai inchegata, cu atat mesajul catre public este mai precis si obiectivele de marketing sunt atinse. Vanzarile fac casa buna cu identitatea companiei tale.
3.Repetitia inca este mama invataturii! Solutia pentru memorarea eficienta a brandului este insasi comunicarea constanta. O imagine coerenta va determina intotdeauna notorietate care, la randul sau va implica vanzarile favorabile.
4.Mai intai identitatea, apoi beneficiile! Profitul companiei depinde indirect de imaginea si frecventa comunicarii. Rabdarea intr-o afacere se traduce prin stabilirea prioritatilor. Fiecare pas pe care il faci in numele companiei tale depinde de actiuni colaterale: nu este suficient daca produsul este unul bun, ci trebuie prezentat publicului intr-o maniera originala si coerenta.

Identitatea de companie este un proces complex, fara indoiala benefic datorita eforturilor concentrate care aspira la unicitatea si verticalitatea companiei. Mai exact, identitatea este purtatorul de cuvant al companiei si ofera un atu fata de competitori. Nu e de mirare ca profitul companiei depinde atat de imaginea promovata, cat si de perceptiile publicului.

Identitatea de companie evolueaza in functie de reperele care raspund de unicitatea si notorietatea mesajului transmis, tinand cont de valorile si principiile companiei.

Te preocupa identitatea companiei tale? Acum este momentul ideal sa ii regandesti imaginea si pozitionarea! Propulseaza-ti brandul! De la logo design la slogan, trecand prin carti de vizita, foi cu antet, plicuri personalizate si finalizand cu productia de materiale, Bridge Concept se ocupa de orice detaliu relevant pentru compania ta.

Nu ezita sa afli mai multe despre identitatea de companie si instrumentele ei! Acceseaza www.bridgeconcept.ro si poti sa rasfoiesti portofoliul cu identitati eficiente si sa afli datele noastre de contact. Suntem mereu pregatiti sa dezvoltam identitati de companie si sa propulsam brandurile pe internet.

Echipa Bridge Concept

Cum se fac site-urile la 100 – 200 euro

Cum se fac site-urile la 100 – 200 euro
Se ia un template (un sablon de site), se schimba pozele, culoarea fundalului si logo-ul, se introduce textul clientului pe fiecare pagina si se ofera impreuna cu factura. Numarul de euro de pe ea difera de la caz la caz, insa un lucru este sigur: niciodata mai mult de o mie.

Dupa ce e gata, clientul ramane cu un site care seamana izbitor de mult cu cel al competitiei. Va afla mai apoi ca trebuie sa-l optimizeze si sa-l promoveze in mod constant si ca, desi face asta, targetul nu e deloc impresionat de eforturile sale. Nici in prima luna, nici dupa urmatoarele cinci. Asa ca se decide sa investeasca din nou si sa-si faca un alt site, ceva mai scump si cu mai multe rezultate.

De ce a pagubit scumpul
Pentru ca s-a uitat doar la pret, nu si la calitate. Iar cand vine vorba de imaginea brandului tau, nu este cazul sa faci economii, dand cat mai putin pe un web site. Cel mai bine este sa cauti mai multe oferte si sa vezi ce agentie iti ofera cea mai buna combinatie calitate-pret. Asta te va scuti si de neplacerea esecului si de costurile aferente intretinerii unui site ineficient.
Unde gaseste un brand site-ul perfect pentru el
Nu intr-o insiruire de site-uri, si nici in rubrica de matrimoniale. Pentru a reflecta cat mai bine personalitatea brandului si pentru a satisface cat mai bine nevoile acestuia de comunicare online, un site trebuie sa faca mai mult decat sa existe.

Atat conceptul site-ului, cat si realizarea sa prin web design, text si structura trebuie sa se muleze perfect pe imaginea brandului. Iar cum fiecare brand este diferit, asta inseamna ca site-ul perfect este cel personalizat inca de la inceput brandului. In plus, site-urile personalizate au programarea facuta special pentru ele, iar optimizarea si promovarea le ajuta mereu sa iasa in fata pe motoarele de cautare.

Vreau sa aflu mai multe
In cazul acesta, intra pe www.creatieweb.ro ca sa vezi avantajele si dezavantajele tuturor tipurilor de site-uri. Iar apoi intra si pe www.bridgeconcept.ro sa vezi o expozitie de site-uri eficiente si datele noastre de contact. Ne-ar face placere sa-ti ajutam brandul pe internet.

recomandam cu incredere firma Brige Concept ca ,,manageri” de site-uri

Colaboram de aproximativ 5 ani cu Bridge Concept si au fost intotdeauna foarte prompti cerintelor noastre; au venit cu idei noi, creative, cu solutii de eficientizare a formulelor din site, toate idei foarte oportune, pe care de altfel, le-am si implemntat. Pe baza celor mentionate, recomandam cu incredere firma Brige Concept ca ,,manageri” de site-uri.

Mihaela Pavel
Specialist Marketing –  Steilmann Romania

Omul potrivit la locul potrivit

Omul potrivit la locul potrivit!
Aceasta expresie este valabila in orice domeniu. Important pentru o firma nu este numele, puterea economica sau pozitia pe piata; important este sa stie cum sa atraga clientii, cum sa raspunda cerintelor venite din partea clientilor.
De multe ori, clientul da ideea – furnizorul trebuie sa intuiasaca ce doreste clientul.
Dupa aceasta, vine si restul: numele firmei, puterea economica si pozitia pe piata.
Este vorba despre BRIDGE CONCEPT!
Colaborez cu aceasta firma de peste 4 ani si pot sa spun ca niciodata nu am fost dezamagit.
Acest lucru m-a facut sa mentin colaborarea cu Bridge Concept chiar daca am schimbat compania la care lucram.
Furnizorii de servicii nu trebuie schimbati in functie de diverse interese: sunt buni – mentine colaborarea!
Indiferent de serviciile solicitate (agende, calendare, pliante, etichete, materiale promotionale), calitatea creatiei, ideeile sau forma de prezentare au fost intotdeauna excelente.
Bridge Concept este fidela principiului: clientul nu este stapanul, este PARTENERUL in colaborare.
Totul este ca si clientul sa inteleaga acest lucru!

BRIDGE CONCEPT – LASA-I SA-SI FACA TREABA!

Vladimir Negulescu
SEMPLANT ROMHOL

Managing partner – Invent Media

“Fiecare companie care doreste sa fie vizibila, sa – si comunice adevaratele valori are nevoie de imagine, vizibilitate si coerenta in comunicare. De la stabilirea identitatii si pana la strategia de comunicare este un parcurs important care trebuie realizat de profesionisti. In acest sens colaborarea cu Bridge Concept a fost si este una foarte importanta pentru compania Invent Media.

Am reusit impreuna sa cream brandul Invent, sa – l facem vizibil, sa-l crestem si sa-i atribuim calitatile unei afaceri de succes: seriozitate, eficienta, dinamism si flexibiliate.”

Dragos Burlacu
Managing partner – Invent Media

Director general TTA

Inca de la inceput am apreciat modul de lucru al echipei Bridgeconcept, pentru faptul ca se ocupa de toate detaliile si formeaza un produs finit, fara a fi necesare modificari ulterioare. O simpla cerinta din partea noastra se contureaza intr-o lucrare complexa cu elemente deosebite de grafica si mesaj.
Sunt extrem de multumit de atentia si seriozitatea cu care au fost considerate aspectele ideologice si de mesaj ce stau la baza produsului “identitate”. Dupa ani de colaborare ele se regasesc si intaresc constant brand-ul nostru.

Felicitari pentru lucrarile efectuate si mult succes!

Tudor Tatar, director general TTA

Add Company

Am gasit in BridgeConcept un partener solid pentru mentinerea unei imagini profesionale a identitatii noastre pe web. Natura interactiva a portalului nostru de business ne provoaca des la constituirea de noi elemente/sectiuni si o continua adaptare la cerintele partenerilor nostri. Pentru acest lucru apreciem aspectul de garantare a capacitatii de evolutie a unui concept, pe care il regasim in colaborarea noastra.
Recomand cu incredere serviciile dvs.,

Adrian Chivu – Add Manager
www.addcompany.ro